Buletin Informativ
Email:
Inceput | General | BTG oboseste pe toti. Cine-s?
795 afişări

BTG oboseste pe toti. Cine-s?

Marime Font: Decrease font Enlarge font
BTG oboseste pe toti. Cine-s? Este o prosteala curata

BTG International... BTG...BTG... Am fost tachinat vizual de multe ori de multimea anunturilor acestor activisti. Nici o agentie care plaseaza anunturi-oferte de munca on-line nu scapa de gainatul acestui BTG international. Pretutindeni gasesti aceste oferte mai mult or mai putin camuflate. Este caracteristic si pentru www.joblist.md dar si pentru www.hr.md - una mai respectabila, dar le accepta anunturile sacaitoare nu stiu de ce. Si pentru altele tot e caracteristic.

Am telefonat la dansii (tel 500-nu stiu cat) ca sa incerc sa vad ce prezinta, desi intuiam despre ce va fi vorba. A fost vreo luna in urma. O doamna, Natalia, a luat ceva date si mi-a spus ca revine. A revenit mai apoi cu un sunet ca sa ma anunte ca a doua zi la o ora va fi interviul. Pana aici nu am de ce ma lega. La ora stabilita ma apropii, str S. Lazo, numarul nu l-am retinut, dar e in subsolul unui bloc de locuit, la vreo 50 m mai sus de bul. Stefan cel Mare si Sfant. Ajuns acolo:

  • 1. Era o adunatura de vreo 25 oameni tineri intro sala.
  • 2. Doi tipi, la intrare, te intrebau in rusa cine te-a recomandat(!) si isi notau acolo. De parca asta e important. Adica ar parea important daca nu stii unele principii de activitate a acestor activisti... Dupa asta ma manara la "gramada" unde se aflau si ceilalti.

Aici, rabdarea mea s-a terminat si le-am spus "paka". N-am mai vrut sa cheltui energie cu dansii. Ei propuneau o ancheta, testare etc. Campanie calsica, din astea, de atragere si prosteala a omului.

Completare prin comentariul lui OlegB (vezi comentariul mai jos):

"testul este de peste 150 intrebari(!) toate rupte dintr-un test pe care il faceam (tin minte) in liceu - un simplu test de personalitate. Nu e un test al capacitatilor intelectuale, ci, repet, de personalitate. doar la urma, in 10 ntrebari esti interogat daca "vrei sa castigi bani", este important asta pentru tine, ai experienta in inet, etc. eu am completat testul, pentru ca am vrut sa stiu pana unde se va merge si ce se va intampla, de piramide financiare, stim cu totii ca nu e bine, si nu e real, insa, iaka, sunt oameni care se prind in asa ceva. nu am fost invitat la interviul post-test, fiindca (presupun) nu am putut sa-mi reamintesc numele persoanei care "m-a recomandat".
BTG (pentru curiosi) se afla pe lazo, 30, pe stanga cand urci biroul - patetic. logo BTG aninat pe o usa - o foaie A4 alb-negru. am dat numai peste rusi acolo, dintr-aistea, foarte indignati ca eu nu vb rusa
mai-n-scurt, nu pierdeti timpul..."

Acum sa ma intorc la Compania "BTG International", mai precis la denumire. Asa companie, sa se ocupe cu asa intrebari nu exista. Cauta singur in google: "business training group" sau "btg international" (asa se recomanda ei) - "btg international" te va duce la o cu totul alta companie, de farmaceutice. Insa investigatiile prin internet m-au dus la o adresa *intway*. Nu vreau s-o mai dau aici ca sa nu le mai fac publicitate gratuita. De aici cautare "intway" ma adus la intway.com. Ce scrie acolo despre ei - puteti sa vezi singur vizitandu-i. Ca sa nu ma opresc aici trebuie sa vad ce spune lumea prin internet si caut "intway review".

Chiar primul rezultat imi spune: "Atentie de o prosteala globala - Corporatia Intway. Piramida financiala ofera linii de credit nesecurizate de pana la 500000$...bla si bla. Citeste singur (eng). Desigur ca sa beneficiezi de toate descrise mai sus TREBUIE SA PLATESTI pentru inrolare. Apoi vei fi platit pentru fiecare persoana inrolata de tine! John - Toronto, Ontario - Canada".

Studiul de mai departe a altor rezultate ale cautarii nu ofera informatii diferite - numai caracteristici exagerat optimiste ale activistilor, dublate de descriei (mai des in rusa si ucraineana) despre situatiile prostesti in care au incaput.

Opinia mea: TOT ce ofera acesti activisti este prosteala curata. Imi pare rau de lumea inrolata deacum. Daca vrei - sa faci comert electronic - poti s-o faci singur, daca vrei sa fii prezent la bursele internationale - ai toate posibilitatile legale, prin banca, daca vrei sa-ti procuri loc pentru gazduire web ca sa-ti faci un site - nimic mai simplu. etc.etc.etc. Deci,

  1. Vreau ca prin ceea ce am scris aici sa ajut ca sa puem mai usor distinge "graul de neghina".
  2. Vreau ca sa te inveti a cauta si verifica orice iformatie, cel putin la un nivel primar!
Poate de organizat o campanie din partea celor mai instruiti si avansati in internet, o campanie in bloguri si presa pentru a aduce la cunostinta celor ce cauta un post de munca despre acesti SCAMatori?

 

 

Iti doresc un Craciun Fericit!



Se permite preluarea parţială cu indicarea sursei către această pagină sau către pagina de start.
Preluarea integrală a acestui text fără permisiune explicită, în scris sau prin email, se interzice.

Commentarii (29 afisate):

corina la 24 Dec, 2007
interesant...iata eu de ei nu am stiut...oricum citi acuma de asa tip sunt.De aceea cind aflam de o astfel de piramida trebuie sa-i anuntam si pe altii si in acest mod oamenii nu o sa fie mintiti
Ion Ion la 25 Dec, 2007
Jos palaria, tot respectul pentru Vitalie, dar la moldoveni se mai spune: 'cit n-ai spala porcul, dar el tot in glod se culca'. Exemplu concret: vreo 5 ani in urma la toate garile si pietile din RM, populatia juca in 'lohotron', toata lumea vede cum smecherii il freaca pe Gheorghe si peste 2 min vezi cum se face coada de prosti la aceiasi masa.
vitalie la 25 Dec, 2007
...cu un mic efort numarul celor care "se prind" din cauza lipsei elementare de informatie se poate micsora. Dar as vrea sa mentionez ca "prinderea" are loc si datorita faptului ca aceste companii poseda tehnici de "prindere" foarte bine puse la punct si foarte sofisticate. Aici jocul merge la nivele profunde. nu am experienta negativa cu asa gen de antreprenoriat - ii simteam la nivel de miros deodata pe astia.

totodata vreau sa spun ca datorita acestui princpiu de verificare am detectat momentan o amageala, postata in joblist.md, - o verificare de rutina si de 1 minut te poate scapa de o gresela destul de palpabila care daca nu te deranjeaza prin suma cedata - te va supara anume faptul ca ai fost "prins" si dus de nas ca pe un vitel ;-). asta doare cel mai tare, cred. revin la cazul acesta cand mai vad odata anuntul ca el apare din cand in cand pe diferite surse.
olegb la 14 Jan, 2008
tu nu ai avut timp sa rezolvi completezi testul lor? eu am avut?
testul este de peste 150 intrebari(!) toate rupte dintr-un test pe care il faceam (tin minte) in liceu - un simplu test de personalitate
nu e un test al capacitatilor intelectuale, ci, repet, de personalitate. doar la urma, in 10 ntrebari esti interogat daca "vrei sa castigi bani", este important asta pentru tine, ai experienta in inet, etc. eu am completat testul, pentru ca am vrut sa stiu pana unde se va merge si ce se va intampla, de piramide financiare, stim cu totii ca nu e bine, si nu e real, insa, iaka, sunt oameni care se prind in asa ceva. nu am fost invitat la interviul post-test, fiindca (presupun) nu am putut sa-mi reamintesc numele persoanei care "m-a recomandat".
BTG (pentru curiosi) se afla pe lazo, 30, pe stanga cand urci
biroul - patetic
logo BTG aninat pe o usa - o foaie A4 alb-negru
am dat numai peste rusi acolo, dintr-aistea, foarte indignati ca eu nu vb rusa
mai-n-scurt, nu pierdeti timpul...
vitalie la 14 Jan, 2008
Oleg, multumesc de detalii foarte interesante. Chestia cu continutul testului n-am stiut-o si imi era interesanta. Am sa plasez comentariul tau in corpul articolului ca sa completeze golul referitor la testare.
aster la 18 Jan, 2008
Sincer multumesc....! Detin si eu un site cu oferte de munca online si chiar nu stiam ce prezinta....! Numai bine si multumesc pentru info !
Augustin la 20 Jan, 2008
Sincer sa va spun voi chiar sunteti moldovenii cei care s-au fript odata si se tem si de apa rece ! Nu sunt de acord cu voi si nu voi fi niciodata ! viitorul sunt banii virtuali sa vreti voi sau sa nu vreti ! Pe linga aceasta INTWAY iti da foarte multe prioritati mai ales tinerilor care pot jertfi macar 2-3 ore pe zi pentru viitorul lor ! Si sa va spun sincer toata descrierea aceasta e scrisa in asa fel de parca a scriso un copil mofturos care doreste sa vina banii din pod. Dragi oameni, sincer spunind vreti nu vreti pe mine nu ma intereseaza dar INTWAY va da o shansa unica eu am prieteni care deja peste 1 an umbla cu masini si traiesc normal, neavind mai inainte nici un ban in buzunar doar calculator la care doar jucau ! Si acolo tot oameni lucreaza dar nu ratati ! OAMENI mai repet care au trecut prin greutatile vietii si pentru ei unica shansa era aceasta si prin chin au crescut o floare de viitor... Mai ginditiva si analizati totul, dar nu calcati pragul si deja va faceti o parere gresita. Analizati totul mai repet. Eu stiu ca in Moldova multi oameni au facut bani pe MLM si ei fac si tac la prosti nu spun deoarece ei nu cred pina nu le dau cu botul in lapte... Suntem primitivi nu mia am ce spune. R.M. nu e tara dar e chin...
vitalie la 20 Jan, 2008
Augustin, multumim ca ti-ai expus opinia.
1. "viitorul sunt banii virtuali sa vreti voi sau sa nu vreti" - despre asta nu spune nimeni nimic negativ.
2. Spune concret - pentru ce activitati se plates/se fac bani la intway?
3. "R.M. nu e tara dar e chin..." absolut corect ai spus. Dar de ce?

este foarte convenabil individului sa creada in povesti cu rauri de lapte cu miere.
Crezi ca daca acolo se poate de castigat normal - ei ar avea nevoie de atata publicitate sacaitoare?
de ce ei sunt populari numai in RM si Ukraina? Sa fie moldovenii si ukrainenii cei mai destepti?
Mai departe - unde sunt inregistrati oficial? De ce denumirea lor nu figureaza cu adresa oficiala?

Absolut sigur - ai dreptul sa crezi despre ei ce vrei. Dar nu strica niciodata sa te intrebi daca nu te prinde cineva "la carlig".

Parerea mea e ca nu BTG International dar Frecus International ar trebui sa se numeasca.
Augustin la 21 Jan, 2008
Sunt bucuros ca mai intrebat !
Publicitate oricum trebuie sa fie si ma bucur ca Intway a ajuns la noi la un asa nivel ! Pe viitor se va ridica si mai mult nivelul publicitar la noi! Ei sunt populari nu numai in RM si Ukraina dar si in multe alte tari. Cauta informatie si vei vedea. BTG International nu are nici o atributie cu INTWAY corect; dar el slujeste pe post de motor local. Adica e o firma care lucreaza in echipa. String oameni si ii pun automat sub tine in asa fel ajutind pe tine sa intri in sistema MLM cit mai rapid. In intway echipa cistiga dar unde sunt multi puterea creste. eu cred ca e un nou val in Moldova si multi vor intra in aceasta companie. Fiecare poate sa creeze o astfel de companie. BTG sunt doar in tarile rusesti inclusiv a noastra !
vitalie la 21 Jan, 2008
"Cauta informatie si vei vedea"
Unde s-o caut? Aici, nu-i asa?: Google - BTG international

"BTG International ... slujeste pe post de motor local."
Unde e inregistrat, local, motorul ista? Cine-i responsabil oficial de activitatea lor?

"BTG sunt doar in tarile rusesti inclusiv a noastra!" Nu-i corect. E corect asa: "BTG se raspandeste mai usor doar in tarile rusesti".
Si intrebarea mea e de ce? Inca ceva - noi nu suntem tara ruseasca, doar despre mentalitatea unora fiind vorba, in special mai in varsta.

"In intway echipa cistiga dar unde sunt multi puterea creste."
In afara de recrutarea noilor membri Cu ce se mai ocupa "echipa"?
Augustin la 21 Jan, 2008
Auzi... Sa-ti spun asa sa nu te supar: Esti un Toma necredinciosul. Compania de baza se numeste INTWAY nu BTG... si "motorul" poate fi inregistrat sub orice nume. Si pe linga asta tre sa fii mai bine informat cu biznesurile. In momentul de fata Intway are produse si pachete programate pina in anul 2015. Fa-ti o concluzie. Eu acum infiintez un oficiul la Balti... In Ukraina activeaza deja 30000 de persoane in calitate ca partener. Fa-ti singur concluzia. Moldovenii au fost amagiti deseori si de aceea la noi sunt asa pareri negative. Pot sa-ti dau un link cu certificatele obtinute de Intway. BTG e doar o companie care alege oameni dupa IQ si dupa mentalitate si abilitati bune ca sa nu fie dus fiecare taran de la sat in proiect. Dupa inregistrare se scaneaza buletinul de identitate dupa care merge recunoasterea dupa Corporatia Intway.
Augustin la 21 Jan, 2008
In viitorul apropiat vor aparea firme clone ca Corporatia Intway care vor pune in vinzare tot feluri de pachete, aceste pachete vor fi foarte multe in vinzare dar vor fi deja putine persoane de care vei avea nevoie sa le aranjezi sub tine.
vitalie la 21 Jan, 2008
Multumesc pentru raspunsuri, Augustin.

1. Am inteles ca Intway sta deaspura asa numitei BTG International sau BTG-int (asa se numeste in Ukraina).

2. Nu pot intelege cu ce se ocupa "lucratorii" acestui sistem BTG International aka intway? Poti sa ma ajuti?

Crede-ma ca-s destul de avansat in "biznesurile" electronice.

Inca odata: daca este MLM Company - oare nu trebuie sa stie de asta participantii?

Asta-i punctul de vedere: participantul trebuie sa fie constient ca PARTICPA la o PIRAMIDA FINANCIARA. Dupa ce cunosc, e decizia persoanei date daca doreste sa particpe sau ba.

p.s. spune cum doresti, ca N-am sa ma supar, cuvinte necenzurate vor fi editate asa ca se pastreze ideea si exprimarea originala a autorului.
Augustin la 21 Jan, 2008
E in interesul participantului si companiei sa nu stie cu ce se ocupa firma. Ei duc o baza de date care pun la punct fiecare persoana. Sunt alese doar persoanele competente si care vor aduce roade pe viitor. Sa-ti spun la drept ea nu este o companie de MLM curat. Hai sa te lamuresc deja cum merge sistemul... La inceput dupa ce te inregistrezi in proiectul Corporatiei Intway dupa regula ca de exemplu esti student si nu ai nici un ban in buzunar trebuie sa te pui pe picioare cumva nu-i asa ? Deci sunt 4 modalitati de a ajunge la bugetul international de bani virtuali:

1. Comert electronic
2. Birja electronica
3. Imobil
4. Bisenussul Structurat (MLM)

Pentru a te pune bine pe picioare trebuie sa te ocupi mai intii cu punctul (4) si sa creez ramuri cit mai atasate teritorial si regional (Romania, Rusia, Ukraina) pina vei ajunge la 100 $ pe zi. Pe urma incepi sa te ocupi cu ce doresti din celelalte puncte.
Unica diferenta fata de FOREX ca poti participa la birja cu suma minimala chiar de 1$.
Augustin la 21 Jan, 2008
BTG international sa-ti spun drept e ca un Club. Fiecare partener are dreptul de a intra si de a instrui si lamuri fiecare persoana in parte. Acolo se intilnesc toti partenerii si se ajuta unul pe celalalt. E doar un Club. Numai ca in Clubul acesta nu se fumeaza si nu se bea. E unica conditie. Se accepta oameni seriosi.
Augustin la 21 Jan, 2008
Daca doresti te pot ajuta sa intri in Corporatie fara nici un fel de testare. Oricum odata si odata vei ajunge la asa zise firme democratice. Lumea nu se gindeste cind cheltuie cite 400$ pentru o seara de distractie dar pentru o chestie de viitor scuipa. Asta e de plins.
vitalie la 21 Jan, 2008
Eu nu beau si nu fumez. Dar in asa numitul BTG sau ceva de genul lor ma duc numai ca picioarele inainte.
Aha, deci 400$... Asa am si presupus.

"Unica diferenta fata de FOREX ca poti participa la birja cu suma minimala chiar de 1$." Depinde de ce stii tu de Forex.

am continuat aici: http://www.curatmurdarsrl.com/societate/mlm-piramide-financiare.html


Augustin la 21 Jan, 2008
Vitalie nu o fa pe nebunu eu am vrut sa va deschid ochii daca tu crezi ca 30000 de nebuni in Ukraina sunt prosti ok fie pe a ta ! Eu finisez comentariile aici si nu mai intru ca nu mai are rost. Bafta tie ! Cred ca esti un incapatinat ! Si nu e nimic 400 $ dar e 299 $ pe care ii scoti in primele 2 saptamini inapoi cit ai zice peste ! Asa ca tine bogati nu vor fi niciodata !
vitalie la 21 Jan, 2008
Dar n-o fac pe nebunul. Daca aveam raspunsuri concrete era altceva, dar asa incapatanarea e o reactie de aparare. in fata raspunsurilor evazive date nu numai de Dumneata, dar si de "mai marii" de la telefoanele 500-...

Nu inteleg si gata - prin ce fel de actiuni "scoti in primele 2 saptamini inapoi"?

Daca prin recrutare de noi membri e una - daca prin Forex e alta, daca activezi la bursele de actiuni (Stock Exchange) e diferit de forex. Ma sunt bursele de metale pretioase, de produse alimentare etc. Bursele - Toate necesita o pregatire temeinica economica si psihologica, si tot ce spune intway-ul este fraiereala.

Situatia adevarata e ca, daca doresti, se poate de activat direct la burse, fara ca sa dai o suma la intway pentru niste servicii efemere de-ale lor, sau altora de genul acesta. Or pe adresa: http://www.intway.com/products.aspx se spune: "...Cost of the 1st year: $299". Mai mult decat atat - trebuie sa platesti anual...

Inca, sa nu uit - daca doresti sa discutam despre schemele de sarlatanie in interiorul acestor companii este un capitol mare aparte.
vitalie la 21 Jan, 2008
Inca ceva - tot respectul pentru orice companie care respecta oamenii dar nu are ca scop deschis sau ascuns fraireala indivizilor putin informati sau celor mai predispusi spre manipulare. Daca INTWAY aka BTG Int (Ukraina), aka BTG International (MDa) este asa o companie onesta - ei au tot respectul si n-au nevoie de a fi aparati.

Lumea noastra trebuie invatata sa cunoasca cum sa faca diferenta intre ceva urat mirositor si ceva sanatos.
Haotik la 26 Jan, 2008
Sunt de acord cu ce sa scris. Firme 'serioase' care cauta fraieri sa ii pacaleasca. Pacat ca se gasesc prosti care pun botul la aceste afaceri, de aceea o parte din cei buni in papagal si prosteala reusesc sa scoata bani buni de pe urma fraierilor.

Ca este lagal stim toti? Dar este moral? Cum pot avea incredere intr-o companie care are o asemenea morala.
vitalie la 27 Jan, 2008
Haotik, bine ai venit!

Scoaterea banilor prin prosteala celor care nu cunosc dedesubturile, la dansii se numeste business normal.
Rogi21 la 30 Jan, 2008
Salutare la toata lumea !
Eu ma numesc Igor , invat la ASEM, sunt din Chisinau, shi activez in 2 companii de tip MLM, adica construesc retele. Prima mea afacere de tip MLM este AMWAY.com, de fapt este prima afacere din lumea, de la care a pornit MLM-ul. Eu sunt recunoscator acestei afaceri care ma invatat si ma educat financiar mai mult decit Colegiul Financiar Bancar si ASEMul. Shi asta sa intimplat datorita companiei network21 http://www.n21corp.com/, care defapt este scoala de afaceri pentru partenerii AMWAY. A doua afacere de tip MLM este INTWAY.com care la fel ofera oamenilor produse de calitate shi oportunitate de a ieshi din saracie, sau a deveni shi mai bogat. Compania BTG International este ceva similar ca network21, adica este scoala de afaceri, sau un club al businessmanilor. Shi daca nu ati shtiut in Moldova este unica companie care ofera treningul lui Robert Kyosaki cashflow101, shi inca gratis !!! mai multe detalii http://rogi21.myintway.biz/

Shi ca sa shtie toata lumea de ce se face testul OSA (test de analiza a personalitatii elaborat de Universitatea Oxford), e pentru ca oameni care nu intseleg nimic in afaceri shi perspective sa nu fie invitati , ca sa nu vorbeasca pe urma shi sa posteze prostii.
IAr cei care le citesc, ar fi mai bine sa vedeti voi despre ce merge vorba, dar nu sa cititi ce scriu oamenii care-ishi pierd timpul vietii fara sens, doar judecindu-i pe altii shi doar analizind.
Daca Bil Geits ii asculta pe prostalani, cind spuneau ca computerile nu vor fi in ofice casa, acum poate era un cioban.
TRebuie sa shtiti ca oamenii de succes intotdeauna fac lucruri diferite de restul.
De aceea oameni bogati sunt un numar foarte mic in comparatie cu cei saraci.

Shi trebuie sa mnai shtiti ca daca vrei sa devii Bogat, trebuie sa inveti de la oameni bogat, dar nu de la saraci ce posteaza prostii.

DAca doriti sa discutam mai detaliat,
apelati +37369310704
vitalie la 30 Jan, 2008
Nu-i asa ca-s zombi? Si sectanti pe deasupra.
Bill Gates A CREAT multe lucruri. Cei de la intway ce creeaza?!

Intrebarea ramane actuala:

Concret - pentru ce activitati se plates/se fac bani la intway?

Atata timp cat NU SPUNETI CLAR lumii ca banii 'mari' se platesc din sumele achitate de indivizii noi-recrutati si umblati cu povesti de prostiti lumea, aforisme despre bogatie etc, voi, toti adeptii intway, dati dovada de reaintentie, minciuna, sau ca sunteti prelucrati/hipnotizati la nivel.

punct
ionut la 02 Mar, 2008
Va multumesc pentru informatie, chiar acum 5 minute am intrerupt o convorbire cu un tip ce reprezenta INTWAY, a vorbit un sfert de ora doar ce as putea primi si ce castig as avea eu, castiguri enorme chiar. Aveam timp sa imi fac si o cafea tot timpul ala. Tacticile psihologice sunt foarte bune, bine ca am cautat pe net si am gasit informatii. De la voi. Va multumesc inca odata. Shi domnule rogi21, shi tu vorbeshti doar pentru publicitate. Cate detalii si cat entuziasm in vorbele tale. Nu multumim, chiar nu avem nevoie de spalare de creier. A, si e Bill Gates, nu geits. Perspectiva unui loc de munca bun am avut cand m-am dus la conferinta Siemens VDO din Bacau, nu la unul care imi promite marea cu sarea intr-o prezentare facuta parca de un copil in clasa a 5-a in graba.
Liliana la 20 Mar, 2008
Salut, eu am fost partener cu parere de rau, si aceasta este o piramida care la o adica ofera produs,,pachetul,, dar ce lucreaza din el numai ceia ce este legat de structura. Intradevar poti sa scoti 300$ in 2 saptamini daca amagesti 5 oameni si isi cumpara si ei pachetul pentru fiecare ai cite 60$.Pe mine ma interesa bursa inainte de a da de anunturile BTG Am fost invitata la testare pe care nu am trecut-o atunci eu am sunat persoana care ma invitat si am intrebat dar cu ce se ocupa totusi aceasta companie El a spus cu comertul electonic , bursa si altele atunci pe mine ma tentat si la-m intrebat de ce testul este negativ credeam ca nu fac fata cunostintelor el a observat ca eu sint interesata si ma invitat la un trening (cashflou), joaca foarte interesanta a doua zi ma invitat la prezentare unde si prezinta pachetul dat.Numai ca nu este tot asa drept cum spun ei.Eu am cumparat pachetul pentru bursa dar se primeste ca ei nici nu cunosc programele in care poti lucra la bursa.Dar care totusi este scopul meu, testul este de a vedea daca omul va face probleme dupa ce va intra in esenta sau nu.De ce zic asa, peste vre-o 2 luni trec eu pe la BTG sa vad ce mai zic unde persoana care ma invitat Sa zicem Ion tinea lectii la niste noi parteneri eu ma-m alaturat si ascultam, Ion zice numaidecit faceti test la oamenii necunoscuti deoarice ei asa un cutit pot sa va dea in spate.Abea atunci eu am inteles de ce fac ei testul.Si eu chiar am vrut sa le fac probleme ca sa nu7 mai nebuneasca si alta lume care este increzatoare, dar ei nu dau nici o chitanta nimic ca sa-i poti tragere la raspundere daca este vre-o modalitate spunetimi deoarice deloc nu ma incurca 300$.
vitalie la 20 Mar, 2008
Foarte interesante detalii, Liliana.

Apreciez mult si punctul tau: "...testul este de a vedea daca omul va face probleme dupa ce va intra in esenta sau nu...". Foarte interesant spus.
jora la 10 Apr, 2008
Voi toti sunteti ******, ******* *******


presupun că te referi la btg, jora, totodată nu mă interesează mucegaiul din gândurile tale formulate asa! Citeşte termenii! <br>editat de admin
oleg la 16 May, 2008
Buna Baieti si Fete. Sunt reprezentant al www.hr.md. Va rog mult, daca mai gasiti anunturi la noi pe site de la Intway sau btg imi da-ti un mail la info(attt)hr.md pentru a face ceea ce trebuie de facut. Parca am facut curat pe site, dar U never know. Sa aveti o zi buna.

Comenteaza comment

Introdu combinatia din imagine:

Noutăţi interne

  • Secţiune pentru anunţurile noastre
  • email Recomanda prin Email acest articol
  • print Versiune imprimare
Etichete
Nu-a etichete pentru acest articol
apreciaza articolul
4.50
Paisie Paisie la 17 May, 2008
(+1) vis-a-vis de "manipulare si tehnici murdare" la Saptamina. "Spune-mi cine-ti e prieten (NIT)..."

Comentariu la ...Presa basarabeana - duduie atractiva cu porniri sado-mazohiste
oleg oleg la 16 May, 2008
Buna Baieti si Fete. Sunt reprezentant al www.hr.md. Va rog mult, daca mai gasiti anunturi ...

Comentariu la ...BTG oboseste pe toti. Cine-s?
vitalie vitalie la 16 May, 2008
Ion, Noroc Vad prestanta (reportaje, activitatea din "parlamentul copiilor") a ta din ultimul timp. Place, tine-o ...

Comentariu la ...Jîli u babusi dva vesiolâh gusea
Ion Bargan Ion Bargan la 15 May, 2008
Vitalie, de unde atata rautate! Suntem un stat unde pluripartidismul este garanta si este un principiu ...

Comentariu la ...Jîli u babusi dva vesiolâh gusea
vitalie vitalie la 15 May, 2008
Tare frumos nume a ai venit aici - Morenela... ;-) Silviu, nu-ti cere scuze - "intervino" ...

Comentariu la ...Oamenii Bucurestiului alungati de la Chisinau
vitalie vitalie la 15 May, 2008
"sunt maite din rbd si nu am inteles nymyk din asta" sunt vitalie din hrtp. ...

Comentariu la ...Cum se face un avatar